Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
Aktuální články
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
| Konfigurátor automobilů ve virtuální rozšířené realitě | 
| Čtvrtek, 10 Březen 2016 12:37 | |
| 
 To zajišťuje inovativní využití technologií z projektu Tango – integrované snímací technologie a sledování pohybu, rozpoznávání prostoru a zaznamenávání hloubky. Na demu společnosti Accenture lze otevřít dveře, prohlédnout si realistický, detailně provedený interiér, ve kterém lze měnit barvy potahů nebo styly přístrojové desky kliknutím na obrazovku zařízení. 
 „Projekt Tango je nová, unikátní technologie, která je předurčena stát se standardní funkcionalitou další generace mobilních zařízení,“ řekl Matteo Aliberti, vedoucí digitálních inovací v Accenture Interactive EALA. „Společnost Accenture experimentuje s projektem Tango a možným obchodním využitím po celou dobu jeho vývoje a vytvořila řadu potenciálních aplikací včetně této pro automobilový průmysl.“ Vývoj motivovaný designem ve společnosti Accenture znamená, že proces výběru automobilů bude s novou generací mobilních zařízení zcela změněn. FCA je první automobilovou značkou, která využívá tento typ digitálního nástroje pro konfiguraci vozidel. Dnešní konfigurátory automobilů jsou velmi omezené, takže s tímto nástrojem budou mít zákazníci FCA daleko zajímavější a virtuální zážitek. „Rozšířená realita změní způsob, jakým zájemci vybírají a konfigurují vozidla prostřednictvím virtuální technologie, která zákazníkovi nabízí zábavný a úžasný zážitek,“ řekl Luca Mentuccia, výkonný ředitel divize Accenture pro klienty z odvětví Automotive. „Věříme, že prodejci i zákazníci rychle přijmou tento atraktivní způsob kupování automobilu hned, jak bude nové zařízení dostupné, a využijí možnosti 360° mapování prostředí.“ Jak už to tak bývá, některé projekty jsou v průběhu vývoje opuštěny. Na upozornění Luke Penswortha jsme proto 31. 10. 2019 vypustili odkazy směřující na web Google a přidáváme link na jeho autorský článek o tom, jaký je osud projektu Tango – What Happened to Google’s Tango? 
                        Mohlo by vás zajímat:
                     | 



 
                                                 
                                                





 V rámci Světového mobilního kongresu v Barceloně (2016) představila společnost Fiat Chrysler Automobiles prototyp virtuální aplikace pro prodej automobilů, kterou navrhla a vyvinula divize Accenture Digital za využití vývojové sady nástrojů Projektu Tango společnosti Google. Prototyp ukazuje, jak může rozšířená realita zcela změnit nákupní zkušenosti spotřebitelů tím, že jim umožní prohlédnout si a vyzkoušet virtuální verzi předmětu, tedy vozidla, které chtějí zakoupit, ve skutečné velikosti. Prototyp umožňuje zájemcům automobil „vyzkoušet“ – obejít a prohlédnout ho ze všech stran, podívat se dovnitř, vše v reálných rozměrech daného modelu.
V rámci Světového mobilního kongresu v Barceloně (2016) představila společnost Fiat Chrysler Automobiles prototyp virtuální aplikace pro prodej automobilů, kterou navrhla a vyvinula divize Accenture Digital za využití vývojové sady nástrojů Projektu Tango společnosti Google. Prototyp ukazuje, jak může rozšířená realita zcela změnit nákupní zkušenosti spotřebitelů tím, že jim umožní prohlédnout si a vyzkoušet virtuální verzi předmětu, tedy vozidla, které chtějí zakoupit, ve skutečné velikosti. Prototyp umožňuje zájemcům automobil „vyzkoušet“ – obejít a prohlédnout ho ze všech stran, podívat se dovnitř, vše v reálných rozměrech daného modelu.
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    