Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Soft8Soft vydal Verge3D 2.2 pro 3ds Max |
| Pátek, 16 Březen 2018 10:04 | |
|
Dostupné jsou i materiály pro PBL, které by měly být připojeny pomocí vstupu Base Weight Map. Okluzní mapa se nyní při exportu automaticky sjednocuje s mapami kovu a tvrdosti, aby vytvořila jedinou strukturu v souladu s normou glTF. K příkazům pomocí puzzle přibylo 25 nových „skládaček“ z nástrojové sady Blockly.
Mohlo by vás zajímat:
|










Po měsíci od prvního vydání vychází nová verze Verge3D, jež zahrnuje přepracovaný systém fyzických materiálů, podporu pro editované normály a skupiny vyhlazených ploch, stíny a průhlednost, další puzzle s příkazy a nechybějí ani opravy chyb. Barvy vrcholů lze nyní využít místo textur a ušetřit šířku pásma pomocí mapy Vertex Color a modifikátoru VertexPaint. Průhlednost je možné nastavit u standardních i fyzických materiálů, a to v pěti typech: Opaque (neprůhlednost), Blend (prolínání), Add (přidání), Mask (maska) a Auto (automaticky). Nově podporovány jsou stíny pro různé světelné zdroje s nabídkou vybrat velikost a rozsah.