Partneři Projektu CAD
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Chaos vydává V-Ray Next pro Rhino |
| Pátek, 15 Březen 2019 13:02 | |
|
Pro Grasshopper je určena sada nástrojů (třeba animace slunečního svitu, kamery nebo definice převzaté t časové osy V-Ray do Grasshopperu). Dále přibyla podpora objemových efektů jako kouř a mlha, kompatibilita s VRscans, automatické dávkové vykreslování více souborů Rhino díky V-Ray Swarmu, nový nástroj pro analýzu osvětlení, podpora RhinoScriptu nebo Pythonu pro automatizaci požadavků, a mnohé další funkce.
Mohlo by vás zajímat:
|










V-Ray Next nyní nabízí až o 50 % vyšší rychlost vykreslování než předchozí verze, vylepšení u GPU pak znamenají další zrychlení údajně o 200 %. A V-Ray Scene Intelligence díky vylepšením je rychlejší až sedmkrát, dokáže totiž automaticky analyzovat a optimalizovat 3D scénu na začátku vykreslování. Vylepšení se dočkala V-Ray kamera, jež dovede automaticky nastavit osvit a vyvážení bílé. Nečistoty v obraze nově odstraní Nvidia AI denoiser. Další vylepšení se týkají správy položek ve scéně s možností náhledu.