Partneři Projektu CAD
Studie růstu 3D/4D technologií do roku 2016 |
Autor článku: MarketsandMarkets (JL) | |
S tím jsou spojené zisky herních a animačních společností, které rovněž 3D implementují do her a animací, a to nejen ve filmech. Zde jde o největší procentuální zisk v celkovém 3D trhu. Stagnace je vidět u domácích 3D kin a 3D televizí, kde se společnosti snaží tvořit výhodnější ceny produktů a zaujmout potenciální nové zákazníky atraktivnějším 3D obsahem. Většina hlavních společností vytváří své 3D televize se stereoskopickým displejem, tedy je nutné se na ně dívat s 3D brýlemi. Protože i to omezuje prodej, dalším krokem bude autostereoskopie, kde 3D brýle nejsou potřeba. Některé herní společnosti již tuto technologii využívají, ačkoliv je stále ve fázi výzkumu a vývoje. Na trhu s 3D technologiemi je na přední pozici Severní Amerika, za ní Evropa, Asie a Tichomoří, a pak Střední Východ a Afrika. Celá zpráva, pro první zájemce s 10% slevou, je k získání zde.
Mohlo by vás zajímat:
|