Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
Studie růstu 3D/4D technologií do roku 2016 |
| Středa, 26 Červen 2013 07:43 | |
|
S tím jsou spojené zisky herních a animačních společností, které rovněž 3D implementují do her a animací, a to nejen ve filmech. Zde jde o největší procentuální zisk v celkovém 3D trhu. Stagnace je vidět u domácích 3D kin a 3D televizí, kde se společnosti snaží tvořit výhodnější ceny produktů a zaujmout potenciální nové zákazníky atraktivnějším 3D obsahem. Většina hlavních společností vytváří své 3D televize se stereoskopickým displejem, tedy je nutné se na ně dívat s 3D brýlemi. Protože i to omezuje prodej, dalším krokem bude autostereoskopie, kde 3D brýle nejsou potřeba. Některé herní společnosti již tuto technologii využívají, ačkoliv je stále ve fázi výzkumu a vývoje. Na trhu s 3D technologiemi je na přední pozici Severní Amerika, za ní Evropa, Asie a Tichomoří, a pak Střední Východ a Afrika. Celá zpráva, pro první zájemce s 10% slevou, je k získání zde.
Mohlo by vás zajímat:
|










Průzkumná a konzultační firma MarketsandMarkets vydala novou zprávu, týkající se růstu trhu se všemi 3D/4D technologiemi (tiskárny, displeje, animace, chytré telefony, digitální podpisy, aplikace, animace, lékařství, hry, 3D kino, 3D CAD, stereoskopie, autostereo- skopie apod.) do roku 2016. Podle této zprávy trh s 3D a 4D technologiemi do roku 2016 dosáhne zisku 227,27 miliard dolarů, při složené roční míře růstu CAGR 15,81 %. Pokud jde o 3D technologie, o vzruch se stará hlavně zábavní průmysl a vznik 3D filmů, kde producenti očekávají další zisky.