Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
- 20.11. Sheet Metal Design
- 21.11. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 24.11. Blender – úvod do 3D
- 24.11. CATIA V5 základy
Aktuální články
- HTC VIVE odhaluje své Black Friday slevy už nyní
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
Oracle Red Bull Racing a Ansys obnovují partnerství |
| Pondělí, 04 Březen 2024 21:30 | |
|
Simulační řešení Ansys pomohla jezdci týmu Oracle Red Bull Racing Maxi Verstappenovi zapsat se v roce 2023 do historie, když vyhrál 21 z 23 závodů a ujel 1003 kol. S obrovským náskokem 413 bodů si zajistil titul mistra světa jezdců a konstruktérů a dovedl tým Oracle Red Bull Racing k dosud nejdominantnější sezóně. Při přípravě na sezónu 2024 čelil tým Oracle Red Bull Racing novým výzvám kvůli omezení výdajů a časovým limitům pro testování v aerodynamickém tunelu. Vzhledem k tomu, že v loňském roce obsadil první místo v šampionátu, měl tým k dispozici 4200 hodin testování – o 300 hodin méně než tým na druhém místě – na modernizaci vozu v průběhu sezóny nebo na vývoj vozu pro příští rok. Při maximalizaci testování se tým Oracle Red Bull Racing spoléhá na přesnost a rychlost predikce v Ansys Fluentu, aby dosáhl optimálního přítlaku a aerodynamiky vozu, což jsou klíčové faktory pro náročné zatáčky na okruzích, jako je Monako, kde triumfoval v letech 2022 a 2023. V roce 2024 se bude testovat také vytrvalost závodního vozu Oracle Red Bull Racing, který má být nejdelší sezónou v historii Formule 1. Další závody vyžadují spolehlivější vůz. Aby toho tým dosáhl, používá Ansys Granta MI ke správě dat o materiálech a studiu toho, jak se různé materiály osvědčily v předchozích sezónách, aby vylepšil tvar a konstrukci vozu. Dále používají Ansys LS‑DYNA k provádění nárazových zkoušek a hodnocení bezpečnosti vozu. Sezóna 2024 začala 29. února Velkou cenou Bahrajnu a představil se v ní nejnovější vůz RB20 týmu Oracle Red Bull Racing.
Mohlo by vás zajímat:
|







Oracle Red Bull Racing obnovil partnerství s Ansysem o tři roky, aby zůstal nejkonkurenceschopnějším týmem Formule 1 (F1) na světě. Oracle Red Bull Racing bude i v sezóně 2024 a dalších letech využívat výkon technologie Ansys ke zlepšení aerodynamiky, správě dat o materiálech a zajištění strukturální bezpečnosti svých vozů.