Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 01.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.09. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 01.09. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
- Online vzdělávací centrum ENCY Academy
- Online setkání uživatelů SWOOD 2025
Oracle Red Bull Racing a Ansys obnovují partnerství |
| Pondělí, 04 Březen 2024 21:30 | |
|
Simulační řešení Ansys pomohla jezdci týmu Oracle Red Bull Racing Maxi Verstappenovi zapsat se v roce 2023 do historie, když vyhrál 21 z 23 závodů a ujel 1003 kol. S obrovským náskokem 413 bodů si zajistil titul mistra světa jezdců a konstruktérů a dovedl tým Oracle Red Bull Racing k dosud nejdominantnější sezóně. Při přípravě na sezónu 2024 čelil tým Oracle Red Bull Racing novým výzvám kvůli omezení výdajů a časovým limitům pro testování v aerodynamickém tunelu. Vzhledem k tomu, že v loňském roce obsadil první místo v šampionátu, měl tým k dispozici 4200 hodin testování – o 300 hodin méně než tým na druhém místě – na modernizaci vozu v průběhu sezóny nebo na vývoj vozu pro příští rok. Při maximalizaci testování se tým Oracle Red Bull Racing spoléhá na přesnost a rychlost predikce v Ansys Fluentu, aby dosáhl optimálního přítlaku a aerodynamiky vozu, což jsou klíčové faktory pro náročné zatáčky na okruzích, jako je Monako, kde triumfoval v letech 2022 a 2023. V roce 2024 se bude testovat také vytrvalost závodního vozu Oracle Red Bull Racing, který má být nejdelší sezónou v historii Formule 1. Další závody vyžadují spolehlivější vůz. Aby toho tým dosáhl, používá Ansys Granta MI ke správě dat o materiálech a studiu toho, jak se různé materiály osvědčily v předchozích sezónách, aby vylepšil tvar a konstrukci vozu. Dále používají Ansys LS‑DYNA k provádění nárazových zkoušek a hodnocení bezpečnosti vozu. Sezóna 2024 začala 29. února Velkou cenou Bahrajnu a představil se v ní nejnovější vůz RB20 týmu Oracle Red Bull Racing.
Mohlo by vás zajímat:
|










Oracle Red Bull Racing obnovil partnerství s Ansysem o tři roky, aby zůstal nejkonkurenceschopnějším týmem Formule 1 (F1) na světě. Oracle Red Bull Racing bude i v sezóně 2024 a dalších letech využívat výkon technologie Ansys ke zlepšení aerodynamiky, správě dat o materiálech a zajištění strukturální bezpečnosti svých vozů.
