Exkluzivní partner sekce
Aktuality
- FalconEditor pro digitální dvojčata a simulace
- Siemens Process Simulate pro nýtování držáků okapů
- Představení veletrhu Formnext Chicago 2025
- OSTROJ využívá k prototypování virtuální realitu
- Seminář Advanced Engineering TECH DAY 2024
- ABB Robotika spouští celosvětovou soutěž pro startupy
- Nové možnosti kovového 3D tisku pro český průmysl
- Flexxbotics rozšiřuje kompatibilitu robotů s Hexagonem
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Virtuální prohlídky a 3D na trhu s realitami |
Autor článku: VideoBydlení.cz | |
Středa, 13 Červen 2018 14:57 | |
Startup VideoBydlení.cz byl první, kdo mezi realitními portály poskytl prostor pro video prezentaci. Nyní posouvá standardy opět výš. Vlajkovou lodí portálu jsou nyní virtuální a 3D prohlídky, o které zájem neustále stoupá. Cílem zakladatelů VideoBydlení.cz je vytvořit službu, která změní způsob vyhledávání nemovitostí a posune inzertní svět realit na vyšší úroveň. Video prohlídky jsou pro kvalitní realitní kanceláře i náročné klienty standardem. Zájem o video, virtuální a 3D prohlídky rok od roku roste. Především trend ve videoprohlídkách roste meziročně o 200 % v počtu realitních kanceláří, které takto prezentují své nemovitostí. Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku. Fotografie už nestačíDoby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu. Úspora času na obou stranáchPrezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat. Zaměřeno na detailVideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí. Dobré video se dá natočit kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku respektive sférické fotky je možné pořídit zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku musí vyrobit profesionál. Konkurence je zdraváS rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí. Budoucnost je v technologiíchVirtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let by měl být podíl videa převažovat nad fotkami.
Mohlo by vás zajímat:
|