Google překladač: English Deutsch

Exkluzivní partner sekce

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Virtuální prohlídky a 3D na trhu s realitami

Autor článku: VideoBydlení.cz   
Středa, 13 Červen 2018 14:57

Tags: 3D prohlídky | Portal | Reality | VideoBydlení.cz | Videoprohlídky | Vírtuální prohlídky

videobydleni-cz pixabay-1824Startup VideoBydlení.cz byl první, kdo mezi realitními portály poskytl prostor pro video prezentaci. Nyní posouvá standardy opět výš. Vlaj­ko­vo­u lodí portálu jsou nyní virtuální a 3D prohlídky, o které zájem ne­u­stá­le stoupá. Cílem zakladatelů VideoBydlení.cz je vytvořit službu, kte­rá změní způsob vyhledávání nemovitostí a posune inzertní svět realit na vyšší úroveň. Video prohlídky jsou pro kvalitní realitní kanceláře i náročné klienty standardem. Zájem o video, virtuální a 3D prohlídky rok od roku roste. Především trend ve videoprohlídkách roste me­zi­roč­ně o 200 % v počtu realitních kanceláří, které takto prezentují své nemovitostí.

Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku.

Fotografie už nestačí

Doby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu.

Úspora času na obou stranách

Prezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat.

Zaměřeno na detail

VideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí. Dobré video se dá natočit kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku respektive sférické fotky je možné pořídit zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku musí vyrobit profesionál.

Konkurence je zdravá

S rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí.
Na cestě k prvenství bylo pro VideoBydlení nejzásadnější přesvědčit klienty, že s videoprohlídkami budou o krok napřed vůči konkurenci. Zároveň i flexibilita reagování na poptávku klientů, převážně v implementaci těchto prohlídek do detailu inzerátu. Zásadní je podle Jakuba Veverky férový přístup, kdy ctí situaci WIN-WIN.

Budoucnost je v technologiích

Virtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let by měl být podíl videa převažovat nad fotkami.


Mohlo by vás zajímat: