Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuality
- VariCAD a VariCAD Viewer v nové verzi 2025-2.01
- Automobilový průmysl na prahu velké změny: Jste připraveni na éru 3DEXPERIENCE?
- Dassault Systèmes a Airbus rozšiřují strategické partnerství
- Jak se nejrychleji dostat k potřebnému náhradnímu dílu
- 3DEXPERIENCE CONFERENCE 2025
- Právě vychází VOLTA a modeFRONTIER 2025R2
- Jak může MODSIM optimalizovat proces návrhu
- Manifest uvádí Parallax Volumetric AM Evaluation Kit
CAD na www.SystemOnLine.cz
Virtuální prohlídky a 3D na trhu s realitami |
Autor článku: VideoBydlení.cz | |
Středa, 13 Červen 2018 14:57 | |
Není tedy divu, že tým VideoBydlení.cz přichází s dalšími novinkami, které reagují na dnešní náročnou poptávku. Fotografie už nestačíDoby, kdy makléři prezentovali nemovitost pouze fotkami a popisem nemovitosti, jsou dávno pryč. Zažíváme technologický boom a není divu, že se vliv technologií prosazuje právě v realitním byznysu. Virtuální realita nabízí možnost prezentovat nemovitosti doslova v novém rozměru. Kvalitně provedené video či využití technologií dokáže oslovit potenciálního zájemce daleko více. Samotná nemovitost se navíc touto prezentací zvýrazní. Majitel realitní kanceláře, nebo makléř má konkurenční výhodu oproti ostatním, kteří takto prezentovanou nemovitost ještě nemají. Kvalitní natočení nemovitosti může být zároveň i dobrou vizitkou a důvodem říci si o tu správnou odměnu. Úspora času na obou stranáchPrezentace touto cestou je bezesporu výhodná nejen pro zájemce o nemovitost, ale především pro realitní kanceláře, majitele a developery. Největší výhodou video a virtuálních prohlídek je to, že zákazník má téměř reálnou představu o dané nemovitosti, tudíž se vyfiltrují jen vážní zájemci, což šetří čas na obou stranách. Nemůže se tedy stát, že na prohlídku přijde zájemce, který o nemovitost nemá vůbec zájem. A samozřejmě tento způsob prezentace zásadně mění i prodej domů na klíč a bytů developerských společností. Klient má zase o něco blíže k představě o nemovitosti, do které se chytá investovat. Zaměřeno na detailVideoBydlení.cz nabízí především prostor pro umístění takto prezentovaných nemovitostí. Na trhu s realitními portály byli první, kdo implementoval Videoprohlídku, Virtuální prohlídku a 3D prohlídku přímo do detailu inzerátu a zároveň nabídli takto prezentovanou nemovitost přizpůsobenou ke zhlédnutí i přes mobilní zařízení. Možnost takto pokrokových prezentací stojí samozřejmě určité úsilí. Dobré video se dá natočit kvalitním fotoaparátem, virtuální prohlídku respektive sférické fotky je možné pořídit zařízením do 10 000 Kč, ale 3D prohlídku musí vyrobit profesionál. Konkurence je zdraváS rostoucí poptávkou pochopitelně roste i konkurence, ovšem nejde o nic přelomového. Spíše jde o nastavení nového standardu, ať už distribučního, či komunikačního mezi realitními kancelářemi a realitními portály. Čím více portálů tuto variantu bude nabízet, tím se celý trh posune v prezentaci dopředu. Vydělají na tom především zájemci o nemovitosti. Konkurence je zdravá, navíc může pomoci k dalšímu rozšíření takto prezentovaných nemovitostí. Budoucnost je v technologiíchVirtuální prohlídky nemovitosti zažívají velký boom a nabízí je řada realitních kanceláří. Zájemci o byt se mohou po bytech pohybovat za pomoci klikání myší a navigaci, nyní díky 3D technologiím, však nepotřebují ani to. Rostoucí návštěvnost VideoBydlení je důkazem, že zájemce o nemovitosti zajímají takto nově prezentované nemovitosti. V horizontu 5 let by měl být podíl videa převažovat nad fotkami.
Mohlo by vás zajímat:
|