Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
Technologie 3DVIA ve hře Nestlé |
Úterý, 26 Duben 2011 13:42 | |
![]() Hra z dílny společnosti Dassault Systèmes (v akci si hru můžete prohlédnout na webové stránce Dassault Systèmes) kombinuje rozšířenou realitu a zábavu. Pro účast ve hře stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi, a pak už je možné hrát si s hlavním protagonistou Blu – stačí k tomu pouze počítač s webovou kamerou a připojení k internetu. Hráči mohou postupně objevit i další postavičku jménem Jewel a tu virtuálně oživit v reálném osobním prostředí obohaceném o 3D pozadí. Společnost Nestlé s Dassault Systèmes spolupracuje již na třetí reklamní kampani v řadě. První iniciativu spustily tyto dvě společnosti v roce 2009, přičemž hned o rok později získaly prestižní cenu „Observatoire de l’innovation publicitaire”. Patrick Schoellhammer, ředitel reklamních kampaní pro cereálie, vysvětluje globální dosah kampaně: „Společnost Nestlé byla vždy průkopníkem digitálního marketingu a když byla experimentální technologie úspěšně vyzkoušena na našem domácím trhu, dalším logickým krokem bylo její spuštění na trhu mezinárodním.” Hru si můžete zahrát na adrese www.nestle-rio.com, stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi Nestlé.
Mohlo by vás zajímat:
|