Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 18.08. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAD
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAM
- 19.08. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 20.08. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 21.08. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.08. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
Aktuality
- Nová verze VariCAD a VariCAD Viewer 2025-3.0
- 12. ročník výstavy železničního modelářství Modelvíkend
- K dispozici je Altair HyperWorks 2025.1
- Konference Očekávaný vývoj automobilového průmyslu v ČR a ve světě
- Toyota spolupracuje se Stratasysem na inovacích ve výrobě
- Apple spouští americký výrobní program
- Aktualizace JETCAM v4 na bezplatný CAD prohlížeč
- Otevřená platforma umožňuje sdílení 3D modelů pro tisk
ČD modernizují 2. lokomotivu pro úzkorozchodnou dráhu Osoblažka |
Autor článku: České dráhy – tiskové oddělení | |
Pátek, 20 Srpen 2021 23:29 | |
Lokomotiva 705.914-0 byla od roku 2016 mimo provoz. V letošním roce byla přistavena do hlavní opravy ve společnosti CZ LOKO. Vlastní modernizace pod vedením CZ LOKO se pak provádí v provozu společnosti WYNX Pool v Kutné Hoře. Při hlavní obnově dojde ke kompletní opravě všech součástí lokomotivy včetně úprav hlavního rámu a výměny zkorodovaných částí skříně. Dosazen bude úplně nový spalovací motor typu TEDOM TD 242 RV TA 25 242, který splňuje současné emisní limity Stage IIIA, a trakční alternátor Siemens. Obměnou projde elektrická výzbroj lokomotivy, zcela nové bude chlazení hnacího agregátu, moderní řídicí systém a pulty řízení na stanovištích strojvedoucích. Podvozky s trakčními motory zůstávají beze změny, ale také ony prošly kompletní opravou v středisku údržby v Olomouci. Aby bylo cestování na úzkorozchodce atraktivní, bude lokomotiva uvedena do jednoho z historických retronátěrů, který však bude jiný než na druhé místní lokomotivě 705.913-2.
Mohlo by vás zajímat:
|