Exkluzivní partner sekce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuality
- Po úpadku se EVO-tech reorganizuje na NEVO3D
- 3Dees zastupuje výrobce přesných tiskáren Sintratec
- Doprovodný program na HANNOVER MESSE 2024
- Partnerství Select Additive se Stratasysem
- SINEC Security Guard identifikuje zranitelná výrobní zařízení
- igus představuje aplikaci igusGo s umělou inteligencí
- Ansys uvádí AnsysGPT s umělou inteligencí
- Maker Faire Prague v květnu na pražském Výstavišti
CAD na www.SystemOnLine.cz
ČD modernizují 2. lokomotivu pro úzkorozchodnou dráhu Osoblažka |
Autor článku: České dráhy – tiskové oddělení | |
Pátek, 20 Srpen 2021 23:29 | |
Jediná úzkorozchodná dráha v provozu Českých drah a zároveň jediná na Moravě a ve Slezsku, Třemešná ve Slezsku – Osoblaha, dostane do konce roku druhou modernizovanou lokomotivu. Opravený stroj získá nový motor splňující nejnovější emisní normy, jeho skříň pak bude opravená a dostane historický nátěr. Dvacetikilometrová dráha s rozchodem pouhých 760 mm je významným turistickým lákadlem do Osoblažského výběžku. Lokomotiva 705.914-0 byla od roku 2016 mimo provoz. V letošním roce byla přistavena do hlavní opravy ve společnosti CZ LOKO. Vlastní modernizace pod vedením CZ LOKO se pak provádí v provozu společnosti WYNX Pool v Kutné Hoře. Při hlavní obnově dojde ke kompletní opravě všech součástí lokomotivy včetně úprav hlavního rámu a výměny zkorodovaných částí skříně. Dosazen bude úplně nový spalovací motor typu TEDOM TD 242 RV TA 25 242, který splňuje současné emisní limity Stage IIIA, a trakční alternátor Siemens. Obměnou projde elektrická výzbroj lokomotivy, zcela nové bude chlazení hnacího agregátu, moderní řídicí systém a pulty řízení na stanovištích strojvedoucích. Podvozky s trakčními motory zůstávají beze změny, ale také ony prošly kompletní opravou v středisku údržby v Olomouci. Aby bylo cestování na úzkorozchodce atraktivní, bude lokomotiva uvedena do jednoho z historických retronátěrů, který však bude jiný než na druhé místní lokomotivě 705.913-2.
Mohlo by vás zajímat:
|