Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 06.10. Blender – sculpting a tvorba komplexních modelů
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAD
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAM
- 07.10. GD&T a výkresová dokumentace
- 08.10. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 08.10. Návrh a simulace metalens pomocí nástrojů Ansys
- 09.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
Aktuality
- Velo3D rozšiřuje otevřenou platformu o integraci Dyndrite
- Keysight představuje simulační platformu 3GPP AI
- PROSTEP spolupracuje s Wecon PLM při testování softwaru
- Pokročilá řešení na platformě 3DEXPERIENCE
- Se Siemens Sinumerik ONE robot obrábí i 3D tiskne
- Nová expozice Roboty 2025 na MSV 2025
- Siemens přidává do Simcenter Testlabu umělou inteligenci
- INTEMAC otevírá nové testovací zázemí pro robotické povrchové úpravy
ČD modernizují 2. lokomotivu pro úzkorozchodnou dráhu Osoblažka |
Autor článku: České dráhy – tiskové oddělení | |
Pátek, 20 Srpen 2021 23:29 | |
Lokomotiva 705.914-0 byla od roku 2016 mimo provoz. V letošním roce byla přistavena do hlavní opravy ve společnosti CZ LOKO. Vlastní modernizace pod vedením CZ LOKO se pak provádí v provozu společnosti WYNX Pool v Kutné Hoře. Při hlavní obnově dojde ke kompletní opravě všech součástí lokomotivy včetně úprav hlavního rámu a výměny zkorodovaných částí skříně. Dosazen bude úplně nový spalovací motor typu TEDOM TD 242 RV TA 25 242, který splňuje současné emisní limity Stage IIIA, a trakční alternátor Siemens. Obměnou projde elektrická výzbroj lokomotivy, zcela nové bude chlazení hnacího agregátu, moderní řídicí systém a pulty řízení na stanovištích strojvedoucích. Podvozky s trakčními motory zůstávají beze změny, ale také ony prošly kompletní opravou v středisku údržby v Olomouci. Aby bylo cestování na úzkorozchodce atraktivní, bude lokomotiva uvedena do jednoho z historických retronátěrů, který však bude jiný než na druhé místní lokomotivě 705.913-2.
Mohlo by vás zajímat:
|