Exkluzivní partner sekce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 11.12. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 11.12. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 12.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 14.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.12. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 14.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. Unreal Engine – vizualizace
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuality
- HyperloopTT se připojuje k Siemens Startup Programu
- EMA Design představuje Accelerated Designs
- Bricsys vydává BricsCAD Mechanical V24
- Sandvik dokončuje akvizici Buffalo Tungstenu
- Spolupráce Siemens – Microsoft při zavádění AI v průmyslu
- FinalWire přichází se softwarem AIDA64 Extreme 7.00
- Byl vydán Coreform Cubit v2023.11 pro CAD
- Exkluzivní ceny 3DEXPERIENCE World 2024 pro zahraniční účastníky
CAD na www.SystemOnLine.cz
ČD modernizují 2. lokomotivu pro úzkorozchodnou dráhu Osoblažka |
Autor článku: České dráhy – tiskové oddělení | |
Pátek, 20 Srpen 2021 23:29 | |
Lokomotiva 705.914-0 byla od roku 2016 mimo provoz. V letošním roce byla přistavena do hlavní opravy ve společnosti CZ LOKO. Vlastní modernizace pod vedením CZ LOKO se pak provádí v provozu společnosti WYNX Pool v Kutné Hoře. Při hlavní obnově dojde ke kompletní opravě všech součástí lokomotivy včetně úprav hlavního rámu a výměny zkorodovaných částí skříně. Dosazen bude úplně nový spalovací motor typu TEDOM TD 242 RV TA 25 242, který splňuje současné emisní limity Stage IIIA, a trakční alternátor Siemens. Obměnou projde elektrická výzbroj lokomotivy, zcela nové bude chlazení hnacího agregátu, moderní řídicí systém a pulty řízení na stanovištích strojvedoucích. Podvozky s trakčními motory zůstávají beze změny, ale také ony prošly kompletní opravou v středisku údržby v Olomouci. Aby bylo cestování na úzkorozchodce atraktivní, bude lokomotiva uvedena do jednoho z historických retronátěrů, který však bude jiný než na druhé místní lokomotivě 705.913-2.
Mohlo by vás zajímat:
|