- 05.02. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.02. Autodesk Inventor – základní kurz
- 06.02. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.02. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 09.02. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 09.02. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 10.02. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 13.02. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 13.02. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 14.02. Autodesk Inventor – kurz iLogic
Aktuální články
- Projektování a dimenzování technologií nízkoenergetických budov
- Nová verze SURFCAM 2022.1
- Creaform představuje nový ruční 3D skener
- Výkonná řada podnikových monitorů AOC P3
- Služba EagleView Cloud s možností snímkování
- HTC VIVE XR Elite – nejvšestrannější nezávislá virtuální realita
- ADATA startuje soutěž v designu produktů
- Seznamte se s novinkami na Leica Tour 2023
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
ZeroAvia si vybírá simulaci Ansys |
Úterý, 25 Říjen 2022 12:58 | |
ZeroAvia, která je lídrem v oblasti udržitelného letectví, předvedla potenciál letu s nulovými emisemi prostřednictvím největšího letadla na vodíkový pohon na světě, letounu Piper Malibu. Inženýři ZeroAvia využili multifyzikální simulace Ansys – včetně strukturální analýzy, dynamiky tekutin, FSI, elektromagnetické a elektromechanické analýzy – aby pomohli toto letadlo na elektrický pohon postavit. Systém ZeroAvia využívá elektřinu generovanou solárním panelem k pohonu vzduchového kompresorového čerpadla. V kombinaci s vodíkem uloženým v palubní nádrži reaguje kyslík ze stlačeného vzduchu s vodíkem v palivovém článku a vyrábí elektřinu pro pohon elektrického motoru letadla. Jedinou emisí tohoto procesu je voda – žádné skleníkové plyny na bázi uhlíku. Tým ZeroAvia použil systém Ansys SCADE k automatickému generování kódu ovládajícího motor, což pomáhá omezit lidské chyby a nákladné chyby při kódování. ZeroAvia také využila analytický software Ansys medini k ověření bezpečnosti hydroelektrických systémů letadla – podpořila a urychlila tak přísný certifikační proces. ZeroAvia brzy poletí s modernizovaným letadlem Dornier 228, aby otestovala svůj produkt pro vstup na trh – 600kW vodíkově-elektrický pohon určený pro 9–19místná letadla, která mají být uvedena na trh do roku 2024. ZeroAvia již také pracuje na vývoji 2–5MW pohonné jednotky, která bude schopna do roku 2026 létat s letadly o 40–80 místech. Pro tyto dva systémy s certifikovaným záměrem pracuje ZeroAvia se softwarem Ansys.
Mohlo by vás zajímat:
|