Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
Aktuální články
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
- Dny průmyslové automatizace 2025 v Nitře
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
ZeroAvia si vybírá simulaci Ansys |
| Úterý, 25 Říjen 2022 12:58 | |
|
ZeroAvia, která je lídrem v oblasti udržitelného letectví, předvedla potenciál letu s nulovými emisemi prostřednictvím největšího letadla na vodíkový pohon na světě, letounu Piper Malibu. Inženýři ZeroAvia využili multifyzikální simulace Ansys – včetně strukturální analýzy, dynamiky tekutin, FSI, elektromagnetické a elektromechanické analýzy – aby pomohli toto letadlo na elektrický pohon postavit. Systém ZeroAvia využívá elektřinu generovanou solárním panelem k pohonu vzduchového kompresorového čerpadla. V kombinaci s vodíkem uloženým v palubní nádrži reaguje kyslík ze stlačeného vzduchu s vodíkem v palivovém článku a vyrábí elektřinu pro pohon elektrického motoru letadla. Jedinou emisí tohoto procesu je voda – žádné skleníkové plyny na bázi uhlíku. Tým ZeroAvia použil systém Ansys SCADE k automatickému generování kódu ovládajícího motor, což pomáhá omezit lidské chyby a nákladné chyby při kódování. ZeroAvia také využila analytický software Ansys medini k ověření bezpečnosti hydroelektrických systémů letadla – podpořila a urychlila tak přísný certifikační proces. ZeroAvia brzy poletí s modernizovaným letadlem Dornier 228, aby otestovala svůj produkt pro vstup na trh – 600kW vodíkově-elektrický pohon určený pro 9–19místná letadla, která mají být uvedena na trh do roku 2024. ZeroAvia již také pracuje na vývoji 2–5MW pohonné jednotky, která bude schopna do roku 2026 létat s letadly o 40–80 místech. Pro tyto dva systémy s certifikovaným záměrem pracuje ZeroAvia se softwarem Ansys.
Mohlo by vás zajímat:
|












ZeroAvia využívá simulační řešení Ansys při vývoji svého nového, udržitelného vodíkově-elektrického pohonného ústrojí vyvinutého za účelem snížení emisí letadel. Technologie vodíkově-elektrického pohonu může produkovat o 90 % méně emisí během celého životního cyklu než turbíny poháněné leteckým benzínem a ZeroAvia předpokládá, že její pohonné ústrojí povede k podstatně nižším provozním nákladům.
