Partneři Projektu CAD
- 20.02. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 20.02. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 26.02. Metrologické školení » Příprava na metrologický audit
- 27.02. Metrologické školení » Prevence proti reklamacím
- 05.03. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 13.03. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 19.03. Metrologické dvoudenní školení » Metrologie v praxi I a II
- 31.03. HANNOVER MESSE 2025
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- ENCY Software ohlásil svou Světovou konferenci 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 4. díl
- Profika očekává větší zájem o robotizaci a využívání AI
- HTC snižuje cenu prémiového HTC VIVE Pro 2
- Přijďte se seznámit s novinkami na Leica Tour 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 3. díl
- Digitalizace předvýrobních procesů bez rizika
- Webinář Aerodynamika a Rallye Dakar 2025
CAD na www.SystemOnLine.cz
ZeroAvia si vybírá simulaci Ansys |
Úterý, 25 Říjen 2022 12:58 | |
ZeroAvia, která je lídrem v oblasti udržitelného letectví, předvedla potenciál letu s nulovými emisemi prostřednictvím největšího letadla na vodíkový pohon na světě, letounu Piper Malibu. Inženýři ZeroAvia využili multifyzikální simulace Ansys – včetně strukturální analýzy, dynamiky tekutin, FSI, elektromagnetické a elektromechanické analýzy – aby pomohli toto letadlo na elektrický pohon postavit. Systém ZeroAvia využívá elektřinu generovanou solárním panelem k pohonu vzduchového kompresorového čerpadla. V kombinaci s vodíkem uloženým v palubní nádrži reaguje kyslík ze stlačeného vzduchu s vodíkem v palivovém článku a vyrábí elektřinu pro pohon elektrického motoru letadla. Jedinou emisí tohoto procesu je voda – žádné skleníkové plyny na bázi uhlíku. Tým ZeroAvia použil systém Ansys SCADE k automatickému generování kódu ovládajícího motor, což pomáhá omezit lidské chyby a nákladné chyby při kódování. ZeroAvia také využila analytický software Ansys medini k ověření bezpečnosti hydroelektrických systémů letadla – podpořila a urychlila tak přísný certifikační proces. ZeroAvia brzy poletí s modernizovaným letadlem Dornier 228, aby otestovala svůj produkt pro vstup na trh – 600kW vodíkově-elektrický pohon určený pro 9–19místná letadla, která mají být uvedena na trh do roku 2024. ZeroAvia již také pracuje na vývoji 2–5MW pohonné jednotky, která bude schopna do roku 2026 létat s letadly o 40–80 místech. Pro tyto dva systémy s certifikovaným záměrem pracuje ZeroAvia se softwarem Ansys.
Mohlo by vás zajímat:
|