Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 29.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 02.06. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 02.06. Autodesk Inventor - základní kurz
- 04.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.06. Advanced Engineering TechDay 2025
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
Aktuality
- Formnext 2025: Výzva k přihlášení řečníků
- Novinky v ZW3D 2026: Co všechno přináší nová verze?
- Hexagon uvádí na trh PRESTO Quality Station
- STEP – v Datakitu na úrovni doby
- ENCY Software expanduje do Indie
- Výrobní řešení pro moderní obranný průmysl od 3Dees
- Zuken uvádí na trh CR-8000 2025 s podporou AI
- Integrace UltiMaker Cura se zařízeními 3Dconnexion
CAD na www.SystemOnLine.cz
Inspirace pro studentské projekty a propagaci technického vzdělávání |
Autor článku: Redakce | |
Úterý, 06 Červen 2017 00:00 | |
Studenti a žáci školy se podílejí v rámci vyšších ročníků studia na řešení rozsáhlejších projektových problémů. Jednotlivé aktivity jsou realizovány jako maturitní projekty, ročníkové práce nebo soutěže, případně jako součást ročníkových praxí, často s finální realizací ve školních dílnách. Témata vznikají často na úrovni vzájemné spolupráce školy s průmyslovou praxí a technickými firmami nad rámec regionu Vysočiny. Součástí výuky jsou díky dlouhodobé spolupráci školy a vyučujících s komerčním sektorem strategie a postupy přebírané přímo z praktických zkušeností v jednotlivých oborech. Velmi výrazně se na této oblasti podepisuje systematický rozvoj využití PLM a BIM technologií ve výuce odborných předmětů s úzkou vazbou na finální realizace projektů. Řada postupů je přímo konfrontována v odborném tisku, učebnicích a v globálních vzdělávacích komunitách společností Autodesk a Siemens. Lze tak realizovat ve výuce velmi komplexní a kreativní problémy, které si často nezadají s komerčními projekty.
VOŠ a SPŠ ve Žďáru nad Sázavou připravila pro zájemce o technické vzdělávání a pro své partnery z komerčního sektoru velmi zajímavý výběr projektů realizovaných v posledních letech. Důraz prezentace je kladem podle autorů do dvou základních oblastí. Jedná se především o snahu ukázat nejmladší generaci a rodičům možnosti realizace výuky s vazbou na jejich budoucí uplatnění. Na druhou stranu tento informační systém vznikl s cílem rozvíjet a prezentovat kreativní dovednosti žáků a studentů a dát jim možnost konfrontovat výsledky své práce přímo s odbornou praxí.
Mohlo by vás zajímat:
|